Madalenes de Halloween amb pastanaga i anous

DSC01142Avui us duc unes magalenes sorprenents per la seva suavitat i esponjositat. Les podeu fer en qualsevol época de l’any, però aquesta vegada les vaig decorar amb teranyines de xocolata.

Quan vaig veure la recepta d’aquestes madalenes, no vaig estar segura de què em sortissin bé i molt manco que m’agradesin tant, però em van sorprendre molt gratament pel seu sabor i esponjositat.

Ingredients per al 16 unitats: tres ous, 160 gr de farina, 250 gr de sucre morè, 120 gr oli d’oliva, 250 gr de pastanagues i 50 gr de anous pelades i talladles petites, dues culleradetes de llevat en pols i una culleradeta de gingebre en pols. Per adornar, he emprat xocolata negre i blanc ambdues tipus fondant.

Com ho feim: En primer lloc, netejau, secau, pelau i  ratllau la pastanaga que heu de reservar, seguidament batrem l’oli amb el sucre morè  i que vagi lligant

DSC01092DSC01094

 

 

 

 

 

 

 

 

Anirem incorporant els ous d’un en un, sense deixar de batre. Afegirem la farina, el llevat, el gingebre i les anous fins que estigui tot integrat   DSC01097

Repartirem la mescla en les càpsules de paper fins a tres quarts de la seva capacitat

DSC01101

Ho posam al forn vint minuts a 180º i queden així

DSC01105

Quan siguin fredes, fonem les dues xocolates al bany maria o al microones i adornam al nostre gust. Aquesta vegada he fet teranyines, donat les dates en què esteiem.

DSC01142

Aquí teniu el tall…. es ver que fa mengera?

DSC01148   Provau-les!!

Anuncis

Deixa un comentari

