Coca amb aubercocs (thermomix)

DSC04329 amb nomSempre m’he resistit a canviar les receptes que s’han fet a casa per les que es fan amb thermomix, però l’altre dia em va fer vessa pastar i mirant la llibreta que em va donar na Margarita Sansaloni, vaig veure que aquesta recepta de coca amb aubercocs era més rápida i em vaig decidir a provar-la.

Idò, em va sorprendre moltíssim el seu sabor i esponjositat, no será la darrera vegada que en faci. Aquí us deix la recepta amb unes petites modificacions al meu gust.

Ingredients que emprarem: 400 gr de farina, 120 gr de llet, dos ous, 100 gr de sucre, 50 gr d’oli, 50 gr de margarina i  40 gr de llevat de panader.

DSC04296

 

Com ho farem:

Posam la llet, el sucre, la margarina i l’oli al got 2 min 37º vel 3. DSC04299

Afegim el llevat, i els ous, programam 20 seg vel 4.DSC04303

 Ara la farina i 16 seg vel 6. DSC04304

Programam 2 min vel espiga.

DSC04307

 Ho escampam dins el motllo (jo m’he posat oli a les mans perquè és una massa molt enganxosa). DSC04310

Mentre esperam que tovi, fem net els aubercocs i els hi posam sucre per damunt. DSC04312

Quan tinguem la coca tovada, repartim els aubercocs, enfonyat-los un poc dins la massa, i tornam a escampar sucre i un rajolinet d’oli.

DSC04319

Covem al forn 20-25 minuts a 180º

DSC04333 amb nomBon appettit!!

Anuncis

2 thoughts on “Coca amb aubercocs (thermomix)

  1. T has saltat el pas on posar la margarina i quan ja anava a posar ho a sa safata he vist que m ha quedat sa margarina damunt sa cuina. Quan pugi.la massa no sé com quedarà, però d3 mome t la trovo un poc líquida. Tu no poses la patata?

    M'agrada

Deixa un comentari

