Tarta fàcil de torró i xocolati (Tarta fácil de turrón y chocolate)

DSC04983 amb nomUs ha sobrat torró de xixona i no sabeu què fer? Voleu sorprendre als vostres convidats? Aquí us present una tarta fácil i suau que us sorprendrà tant que no podreu deixar de menjar-ne.

¿Os ha sobrado turrón de jijona y no sabéis qué hacer? ¿Queréis sorprender a vuestros invitados? Os presento una tarta tan fácil y suave que os sorprenderá tanto que no podréis dejar de comerla.

DSC04967 amb nom

Ingredients que necessitarem:  200 gr de galetes (poden ser Maries, integrals o les que més us agradin), 80 gr de margarina a temperatura ambient, un litre de nata per muntar, mig litre de llet sencera, 150 gr de sucre, 200 gr de xocolati fondant, una barra de torró de xixona de 200 gr i tres sobres de cuallada.

Ingredientes que necesitaremos: 200 gr. de galletas (pueden ser Marías, integrales o las que más os gusten), 80 gr. de margarina a temperatura ambiente, un litro de nata para montar, medio litro de leche entera, 150 gr. de azúcar, 200 gr. de chocolate fondant, una barra de turrón jijona de 200 gr. y tres sobres de cuajada.DSC04941

Com ho farem: en primer lloc, picarem les galetes amb la tmx 3 seg vel 5, mesclam amb la margarina 30 seg vel 3 (si no tenim tmx, podem picar-les en un altre robot o bé posar les galetes dins una borsa de plàstic i esclafar-les amb un aprimador; mesclam amb la margarina dins un bol). Repartim aquesta massa en un motllo desmontable i ho reservam a la gelera.

DSC04943

Como lo haremos: en primer lugar, picaremos las galletas en la tmx 3 seg vel 5, mezclamos con la margarina 30 seg vel 3 (si no tenemos tmx, las podemos picar en un robot o bien poner las galletas en una bolsa de plástico y picarlas con un rodillo; mezclamos con la mantequilla en un bol. Repartimos esta masa en un molde desmontable y lo reservamos en la nevera.

DSC04946

Capolam el xocolati 4 seg vel 5, afegim mig litre de nata, 25o gr de llet, 100 gr de sucre, un sobre i mig de cuallada. Escalfam 10 min 90º vel 4. Ho repartim damunt la preparació de galetes i ho tornam a posar a la gelera.

Picamos el chocolate 4 seg vel 5, añadimos medio litro de nata, 250 gr. de leche, 100 gr. de azúcar, un sobre y medio de cuajada. Calentamos 10 min 90º vel 4. Lo repartimos sobre la preparación de galletas y lo volvemos a poner en la nevera.

DSC04949

Sense tmx, mesclam dins una escudella la cuallada amb 150 gr de llet. Posam la nata, el sucre i la resta de llet en una olleta al foc sense que bulli.  Quan estigui calent, hi desfeim el xocolati. Ho ben mesclam, hi tiram la preparació de l’escudella i ho remenam continuament durant dos o tres minuts sense que arribi a bullir.  Ho repartim damunt les galetes i seguim les recomenacions assenyalades abans.

Sin tmx, desleímos la cuajada en una taza con 150 gr. de leche. Ponemos la nata, el azúcar i el resto de leche en una olla al fuego sin que llegue a hervir. Cuando esté caliente, añadimos el chocolate y lo fundimos. Cuando esté todo bien mezclado, echamos la preparación de la taza y lo removemos continuamente durante dos o tres minutos sin que hierva. Lo repartimos sobre las galletas y seguimos las recomendaciones antes señaladas.

DSC04951

Ens asseguram que la preparació de xocolati estigui una mica cuallada (sino fos així les dues preparacions es mesclarien), fem unes retxes amb una forquilla a la part de xocolati, açò farà que s’aferrin les dues capes, però sense mesclar-se. Abocam amb delicadessa la mescla de torró, fent que primer caigui damunt una cullera per a no fer pressió damunt un sol punt del xocolati.

Nos aseguramos que la preparación de chocolate esté un poco cuajada (si no fuera así, las dos preparaciones se mezclarían), hacemos una rayitas con un tenedor en la parte de chocolate, esto hará que se peguen las dos capas, pero sin mezclarse. Volcamos con delicadeza la mezcla de turrón, haciendo que primero caiga encima de una cuchara para no hacer presión sobre un solo punto del chocolate.

DSC04953

Sense fer net el got, capolam 3 seg vel 4 el torró, afegim la resta d’ingredients que ens queden. Escalfam igual que la mescla anterior. Sense tmx, seguim les mateixes passes que amb la primera vesta, però afegint el torró una mica capolat.

Sin limpiar el vaso, picamos 3 seg vel 4 el turrón, añadimos el resto de ingredientes que nos quedan. Calentamos igual que la mezcla anterior. Sin tmx, seguimos los mismos pasos que con la primera capa, pero añadiendo el turrón picado.

IMG_20160117_180520 amb nom

Ho deixam refredar a la gelera, com a mínim, quatre hores. Ho treim del motllo i ho decoram amb cacau pur en pols, per exemple.

Lo dejamos enfriar en la nevera, un mínimo de cuatro horas. Desmoldamos y decoramos con cacao puro en polvo, por ejemplo.

DSC04975 amb nom

No podreu deixar de menjar-ne!! No podréis dejar de comer!!

 

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s