Pilotes de pollastre amb salsa al curry – Albóndigas de pollo con salsa al curry

dsc07337-amb-nomAls meus fills els hi encanten les pilotes així que, per variar una mica, em vaig decidir a fer-ne amb carn de pollastre i salsa de coco al curry. Com serà que van tenir tan d’èxit que quasi no les vaig poder tastar.

A mis hijos les encantan las albóndigas, así que para variar un poco me decidí a hacerlas de carne de pollo y salsa de coco al curry. No sé cómo fue, pero tuvieron tanto éxito que casi no pude probarlas.

dsc07342-amb-nom

Per fer aquesta recepta necessitarem: un quilo de carn de pollastre capolada, un pot de llet de coco, un potet de nata de coco, un ou, alls, julivert, pa ratllat, curry , oli i sal.

Para hacer esta receta necesitamos: un kilo de carne pollo picada, un bote leche de coco, un bote de nata de coco,  un huevo, ajos, perejil, pan rallado, curry, aceite y sal.

dsc07269

En aquest cas, he emprat tant la llet de coco com la nata ecològiques, perquè són de millor qualitat. El curry és de la mescla Korma i Tikka; el curry Korma és molt suau, no pica gaire i és d’un color groc intens. La varietat Tikka, és més picant, com a jo m’agrada.

En este caso, he utilizado tanto la leche de coco como la nata ecológicas, porque son de mejor calidad. El curry es de la mezcla Korma y Tikka; el curry Korma es muy suave, prácticamente no pica y es de un color amarillo intenso. La variedad Tikka, es más picante, como a mí me gusta.

Com ho farem: salam la carn, afegim l’all i el julivert picat, l’ou, una cullerada de curry, una mica de pa ratllat i començam a mesclar-ho tot perfectament. Aquestes pilotes són molt enganxoses, així que afegirem pa ratllat fins que poguem fer les bolles, però tampoc us passeu que sino us quedaran massa dures. Per ajudar-nos, podem untar-nos les mans d’oli i pasar ses pilotes per farina.

Como lo haremos: salamos la carne, añadimos el ajo y el perejil picado, el huevo, una cucharada de curry, un poco de pan rallado y comenzamos a mezclarlo todo perfectamente. Estas albóndigas son muy pegadizas, así que añadiremos pan rallado hasta que podamos hacer las bolas, pero tampoco no os paséis que sino os quedarán demasiado duras. Para ayudarnos, podemos untarnos las manos de aceite y pasar las albóndigas por harina.

dsc07277

Les fregirem en oli abundant i les reservarem. Prepararem la salsa.

Las freiremos en aceite abundante y las reservaremos. Prepararemos la salsa.

Com farem la salsa: sofregirem una ceba i un parell d’alls, tot tallat petit, després afegirem un pessic de farina donant-li unes voltes. Seguirem amb la llet i la nata de coco. Ho mantenim a foc fluix i afegim el curry  i  la sal que vulguem, fins que estigui al nostre gust.

Como haremos la salsa: sofreiremos una cebolla y un par de ajos, todo cortado pequeño, después añadiremos un pellizco de harina dándole unas vueltas. Seguiremos con la leche y la nata de coco. Lo mantenemos a fuego suave y añadimos el curry y la sal que queramos, hasta que esté a nuestro gusto.

Quan la salsa comenci a espesir, hi mesclarem les pilotes i l’hi donarem unes voltes. Com que ja estan cuites no farà falta gaire estona. I ja està,  llestes per menjar!!!

Cuando la salsa empiece a espesar, mezclaremos las albóndigas y le daremos unas vueltas. Como ya están fritas no hará falta mucho rato. Y ya está, listas para comer!!

dsc07345-amb-nom

Esper que us agradin!! Espero que os gusten!!

Anuncis

2 thoughts on “Pilotes de pollastre amb salsa al curry – Albóndigas de pollo con salsa al curry

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s